Ενημερώθηκε στις 2022 Ιουλίου
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ ή μέσω τηλεφώνου. Για να βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου, μπορείτε να ανοίξετε τη δυνατότητα συνομιλίας και να γράψετε το εξής: "αριθμός τηλεφώνου".
1.1 Η παρούσα πλατφόρμα (&ldquoΠλατφόρμα&rdquo) είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες (&ldquoΧρήστης&rdquo ή &ldquoΕσείς&rdquo), οι οποίοι υπόκεινται στους παρόντες γενικούς όρους και τις προϋποθέσεις (&ldquoΟ&Π&rdquo). Όταν κάνετε κράτηση στην Πλατφόρμα ή χρησιμοποιείτε την Πλατφόρμα με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, βεβαιώνετε ότι έχετε αποδεχτεί τους παρόντες Ο&Π.
1.2 Αυτή η πλατφόρμα λειτουργεί από την Vacaciones eDreams, SL, που έχει νόμιμη παρουσία στην Ισπανία και είναι καταχωρισμένη στο Εμπορικό Μητρώο της Μαδρίτης με καταχωρισμένα γραφεία στη διεύθυνση Calle de Manzanares, nº 4, Planta 1º, Oficina 108, 28005, Μαδρίτη, Ισπανία και με αριθμό ΑΦΜ B-61965778 (εφεξής θα αναφέρεται ως "η eDreams", "εμείς", "εμάς" ή "ημών"). Η eDreams είναι πρακτορείο με πιστοποίηση από την IATA. Παρά τα ανωτέρω, σε ορισμένες περιπτώσεις η eDreams ενδέχεται να χρησιμοποιεί υπηρεσίες που παρέχονται από τη συνδεόμενη εταιρεία Opodo Limited, της οποίας η καταχωρισμένη διεύθυνση είναι 26-28 Hammersmith Grove, London W6 7BA, Ηνωμένο Βασίλειο με αριθμό ΑΦΜ GB-766445988 και η οποία θα ενεργεί ως αντιπρόσωπος συλλογής για λογαριασμό της eDreams.
Η θυγατρική μας στις ΗΠΑ είναι η eDreams LLC. Η eDreams LLC είναι μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης στο Delaware, με επαγγελματική έδρα στη διεύθυνση 3350 Virginia Street 2nd Floor Coconut Grove, FL 33133, ΗΠΑ, η οποία είναι καταχωρισμένη ως Εταιρεία Πώλησης Ταξιδιωτικών Υπηρεσιών στις ακόλουθες πολιτείες: Καλιφόρνια CST2121263-50, Φλόριντα: ST38821, Αϊόβα: 1293, Ουάσινγκτον UBI: 603615148. *Η ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΩΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑΣ. Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ Ή ΟΜΟΛΟΓO. Η EDREAMS LLC ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ PROSUR GROUP ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ $25.000. Η EDREAMS LLC ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣTO ΤΑΜΕΙΟ TRAVEL CONSUMER RESTITUTION FUND (TCRF). Αν είστε καταναλωτής και πληρώνετε την κράτηση με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που έχει εκδοθεί από χρηματοπιστωτικό ίδρυμα με έδρα το ΗΒ, η σύμβασή σας για τις υπηρεσίες μας (όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο 2.4) θα συναφθεί με τη θυγατρική της eDreams, την eDreams (Gibraltar) Limited, η οποία συστάθηκε στο Γιβραλτάρ με αριθμό μητρώου 121458.
Οι υπηρεσίες μας σύγκρισης και κράτησης Πτήσεων και Τρένων παρέχονται από την Vacaciones eDreams (πληροφορίες ως άνω). Η ανεξάρτητη υπηρεσία σύγκρισης Ξενοδοχείων παρέχεται από την Engrande S.L (ΑΦΜ B62064845), μια εταιρεία που έχει συσταθεί βάσει της ισπανικής νομοθεσίας και ανήκει στον όμιλο eDreams ODIGEO, με επίσημη έδρα στην Calle Conde de Peñalver, 5, - 1º Ext. Izq., 28006, Madrid, Spain. Τα Δυναμικά πακέτα μας (όπως για παράδειγμα πτήση + ξενοδοχείο) παρέχονται από την Vacaciones eDreams. Παρακάτω περιλαμβάνονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Δυναμικά πακέτα, τους ειδικούς όρους και τις υποχρεώσεις που τα διέπουν.
Η υπηρεσία σύγκρισης και κράτησης Τρένων παρέχεται από την Vacaciones eDreams (πληροφορίες ως άνω).
Για περισσότερες πληροφορίες και για τους ειδικούς όρους που αφορούν το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό σας συμβόλαιο, ανατρέξτε στη σχετική ενότητα που περιλαμβάνεται σε αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις. Σύμφωνα με αυτούς τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, δεν μπορείτε να μεταβιβάσετε κανένα από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις σας χωρίς την προηγούμενη γραπτή μας συγκατάθεση. Σύμφωνα με αυτούς τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, μπορούμε να μεταβιβάσουμε οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις μας χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεσή σας, και συγκεκριμένα μπορούμε να εκχωρήσουμε οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις μας στις θυγατρικές μας, προκειμένου να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας.
1.3 Ο Χρήστης βεβαιώνει ότι έχει τη νόμιμη ηλικία, ότι διαθέτει την απαραίτητη νομική δυνατότητα να αποφασίσει και να δεσμευτεί μέσω μιας σύμβασης και χρήσης της Πλατφόρμας σύμφωνα με τους παρόντες Ο&Π, οι οποίοι πρέπει να γίνουν κατανοητοί και αποδεκτοί στην ολότητά τους. Ο Χρήστης θα φέρει την ευθύνη για την προστασία τυχόν κωδικών πρόσβασης που παρέχονται από την eDreams για την εισαγωγή του στην Πλατφόρμα και εγγυάται ότι δεν θα έχουν πρόσβαση σε αυτούς μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Ο Χρήστης δηλώνει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχει για την εισαγωγή του στην Πλατφόρμα, πριν και κατά τη διάρκεια της χρήσης, είναι αληθείς, ολοκληρωμένες και ακριβείς και εγγυάται ότι θα διατηρεί ενημερωμένες αυτές τις πληροφορίες.
1.4 Η παρούσα Πλατφόρμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για προσωπική χρήση από το Χρήστη. Απαγορεύεται η τροποποίηση, η αναπαραγωγή, η δημιουργία αντιτύπου, η αντιγραφή, η διανομή, η πώληση, η επαναπώληση ή η εκμετάλλευσή της με οποιονδήποτε άλλο τρόπο για εμπορικούς σκοπούς ή ισοδύναμους σκοπούς.
1.5 Ο Χρήστης συμφωνεί να μη χρησιμοποιεί την παρούσα Πλατφόρμα για παράνομους ή ακατάλληλους σκοπούς. Συγκεκριμένα, ο Χρήστης αποδέχεται ότι οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν μέσω της παρούσας Πλατφόρμας διατίθενται προς δική του χρήση ή κατανάλωση, ή για χρήση και κατανάλωση από άτομα για λογαριασμό των οποίων ενεργούν βάσει εξουσιοδότησης. Ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να επαναπωλήσει τις υπηρεσίες που αγοράστηκαν μέσω της παρούσας Πλατφόρμας σε τρίτους. Η eDreams διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση στην Πλατφόρμα ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.
2.1 Μέσω της παρούσας Πλατφόρμας, η eDreams προσφέρει υπηρεσίες αναζήτησης και σύγκρισης για ταξιδιωτικές υπηρεσίες οι οποίες προσφέρονται από Ταξιδιωτικούς Προμηθευτές, καθώς και από υπηρεσίες διαμεσολάβησης, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στους Χρήστες να αγοράζουν όντως ταξιδιωτικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις επιλογές τους. Μια αγορά μέσω της παρούσας πλατφόρμας σημαίνει ότι κάνετε μια παραγγελία προς την eDreams για την απόκτηση υπηρεσιών από τρίτους για Εσάς, η οποία παραγγελία προϋποθέτει μια υποχρέωση πληρωμής. Όταν αγοράζετε ταξιδιωτικές υπηρεσίες μέσω της παρούσας Πλατφόρμας, συνάπτετε δύο συμφωνίες: (α) μία συμφωνία ανάμεσα σε Εσάς και τον(-ους) Ταξιδιωτικό(-ούς) Προμηθευτή(-ές) που σχετίζονται με την παροχή των απαιτούμενων ταξιδιωτικών υπηρεσιών και (β) μία συμφωνία ανάμεσα σε Εσάς και την eDreams σχετικά με την παροχή της υπηρεσίες διαμεσολάβησης. Εκτός και αν αναφέρεται ρητά, η eDreams ενεργεί ως Αντιπρόσωπος για Εσάς και δεν συνάπτει καμία συμβατική σχέση με Εσάς ή/και τον Ταξιδιωτικό Προμηθευτή που σχετίζεται με τις υπηρεσίες που αγοράσατε από την παρούσα Πλατφόρμα.
Ανατρέξτε στη σχετική ενότητα/παράρτημα παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό σας συμβόλαιο.
2.2 Ο όρος «Πάροχος Ταξιδιωτικών Υπηρεσιών» περιλαμβάνει κατά περίπτωση, μεταξύ άλλων, αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικούς πράκτορες, παρόχους οργανωμένων διακοπών, ξενοδοχεία, αλυσίδες ξενοδοχείων και συναθροιστές ξενοδοχείων ή άλλους παρόχους καταλυμάτων, ασφαλιστικούς παρόχους, καθώς και παρόχους σιδηροδρομικών υπηρεσιών και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων.
2.3 Η eDreams θα Σας βοηθήσει να αγοράσετε ταξιδιωτικές υπηρεσίες, προσφέροντάς Σας υπηρεσίες διαμεσολάβησης και ενεργώντας επομένως για λογαριασμό Σας προς τον(ους) ταξιδιωτικό(-ούς) προμηθευτή(-ές). Είναι σημαντικό να επισημαίνεται ότι η(οι) ταξιδιωτική(-ές) υπηρεσία(ες) Σας θα υπόκεινται στους όρους και τις προϋποθέσεις κάθε Ταξιδιωτικού Προμηθευτή. Σας ενθαρρύνουμε να ελέγχετε και να διαβάζετε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις κάθε Ταξιδιωτικού Προμηθευτή πριν αγοράσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του, ειδικά εκείνους που σχετίζονται με χρεώσεις ακύρωσης. Η eDreams έχει συλλέξει τους όρους και τις προϋποθέσεις των πιο συχνών Ταξιδιωτικών Προμηθευτών για Εσάς. Διαβάστε τους εδώ. Αν ο Ταξιδιωτικός Προμηθευτής σας δεν υπάρχει εδώ, επισκεφθείτε τον ιστότοπό του για να ελέγξετε τους όρους και τις προϋποθέσεις.
2.4 Με τη χρήση της παρούσας διαδικτυακής τοποθεσίας για την κράτηση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, Μας εξουσιοδοτείτε να ενεργούμε ως εκπρόσωπός σας κατά τη διαδικασία της σύγκρισης μεταξύ Παρόχων Ταξιδιωτικών Υπηρεσιών και της κράτησης προϊόντων ή/και υπηρεσιών από τον επιλεγμένο Πάροχο Ταξιδιωτικών Υπηρεσιών και να πραγματοποιούμε την πληρωμή για τα εν λόγω προϊόντα ή υπηρεσίες στο όνομά σας και για λογαριασμό σας, όπως απαιτείται. Η σύμβασή σας για αυτήν την ενδιάμεση υπηρεσία θα ισχύει μεταξύ υμών και της σχετικής θυγατρικής Μας (που περιγράφεται στην παράγραφο 1) και διαφέρει από τη σύμβασή σας με τον Πάροχο Ταξιδιωτικών Υπηρεσιών (που αναφέρεται στην παράγραφο 2.1). Σύμφωνα με τα παραπάνω, ενδέχεται να εφαρμόσουμε μια χρέωση υπηρεσίας, ανάλογα με το προϊόν για το οποίο κάνετε κράτηση. Θα ενημερωθείτε για οποιαδήποτε χρέωση πριν επιβεβαιώσετε την κράτησή σας. Όταν μας παρέχετε τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας για να κάνετε την κράτησή σας, μας εξουσιοδοτείτε να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα στοιχεία για να κάνουμε την κράτηση εκ μέρους σας. Όταν πραγματοποιηθεί η πληρωμή με αυτόν τον τρόπο από εμάς για λογαριασμό σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωμένο εισιτήριο που θα έχει εκδοθεί από τον Πάροχο Ταξιδιωτικών Υπηρεσιών.
2.5 Πέρα από τα ανωτέρω, η Πλατφόρμα μπορεί να περιλαμβάνει συνδέσεις ή ανακατευθύνσεις σε ιστοτόπους τρίτων, όπου προσφέρονται σχετικά προϊόντα ή/και υπηρεσίες: κρατήσεις δωματίων ξενοδοχείων, μισθώσεις τουριστικών διαμερισμάτων, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, προκαθορισμένα ταξιδιωτικά πακέτα, κρουαζιέρες, εισιτήρια λεωφορείων, χρεώσεις για πτήσεις κ.λπ. Αυτές οι συνδέσεις ή οι ανακατευθύνσεις μπορεί να απευθύνονται σε έναν εντελώς ανεξάρτητο ιστότοπο ή σε έναν μικρο-ιστότοπο, η τεχνολογική διαχείριση του οποίου πραγματοποιείται από την eDreams, ανάλογα με τις τρέχουσες εμπορικές συνεργασίες ανά πάσα στιγμή. Και στις δύο περιπτώσεις, αν πραγματοποιήσετε αγορές ορισμένων προϊόντων ή υπηρεσιών από εκεί, θα δεσμεύεστε από την απευθείας συμφωνία με τον Ταξιδιωτικό Προμηθευτή, χωρίς διαμεσολάβηση της eDreams. Κατά συνέπεια, θα πρέπει να αποδεχτείτε και να εφαρμόζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζει ο εν λόγω Ταξιδιωτικός Προμηθευτής.
2.6 Η συνολική τιμή της παραγγελίας σας με την κατάλληλη ανάλυση θα εμφανιστεί μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αναζήτησης, η σύγκριση τιμών και η επιλογή και, σε κάθε περίπτωση, προτού οριστικοποιήσετε την κράτηση κάνοντας κλικ στην επιλογή &ldquoΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ&rdquo. Οι τιμές εμφανίζονται βάσει των καθημερινά υπολογισμένων τιμών που προσφέρονται από τους Ταξιδιωτικούς Προμηθευτές και ενδέχεται, επομένως, να διαφέρουν σε καθημερινή βάση. Αντίστοιχα, υπάρχουν διακυμάνσεις σε καθημερινή βάση στους ισχύοντες φόρους, όπως τους φόρους αεροδρομίων. Όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία, η τιμή της ταξιδιωτικής υπηρεσίας είναι καθορισμένη για την εν λόγω στιγμή.
Σε σπάνιες περιπτώσεις, ενδέχεται να γίνει σφάλμα στην τιμή. Τα προφανή σφάλματα τιμολόγησης δεν είναι δεσμευτικά. Ως προφανές σφάλμα τιμολόγησης λογίζεται ένα εμφανές και πρόδηλο σφάλμα, όπου είναι εύλογο ότι κανένα λογικό πρόσωπο δεν θα θεωρούσε την τιμή φυσιολογική. Σε αυτές τις περιπτώσεις, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την κράτηση χωρίς καμία ποινή και να σας επιστρέψουμε το ποσό που χρεώθηκε. Μπορεί να σας προσφέρουμε την ευκαιρία να διατηρήσετε την κράτηση στη σωστή τιμή και να πληρώσετε τη διαφορά.
2.7 Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία αγοράς Σας, κάνοντας κλικ στην επιλογή &ldquoΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ&rdquo, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη σύνοψη όλων των λεπτομερειών της παραγγελίας Σας, ως επιβεβαίωση του ότι η παραγγελία Σας καταχωρίστηκε σωστά στα συστήματα του(-ων) Ταξιδιωτικού(-ών) Προμηθευτή(-ών) σας και του ότι η επεξεργασία της πληρωμής Σας ολοκληρώθηκε. Η υποχρέωσή μας για την επεξεργασία της Παραγγελίας αγοράς Σας εξαρτάται από το αν έχει ληφθεί εν όλω η πληρωμή Σας. Θα λάβετε ένα δεύτερο email, το οποίο θα επιβεβαιώνει ότι η επεξεργασία της αγοράς της ταξιδιωτικής υπηρεσίας ολοκληρώθηκε σωστά και ότι η πληρωμή Σας έχει ληφθεί εν όλων και θα περιλαμβάνει τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο για τον οποίο δεν ευθύνεται η eDreams, η επεξεργασία της παραγγελίας Σας, μερικώς ή εν όλω, δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί Σας. ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΠΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ, ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ EMAIL, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΜΗ ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΤΕ.
2.8 Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παραγγελία Σας σε περίπτωση που έχουμε βάσιμους λόγους να πιστεύουμε ότι πρόκειται για απάτη, π.χ. ο τρόπος πληρωμής δεν είναι νομικά έγκυρος ή/και δεν είστε ο νόμιμος κάτοχος του εν λόγου τρόπου πληρωμής, μεταξύ άλλων. Υπό αυτές τις συνθήκες, θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί Σας, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email που μας παραχωρήσατε κατά τη διαδικασία κράτησης ή μέσω της τράπεζάς σας. Αν δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί Σας ή με την τράπεζά σας, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτόματα για λόγους ασφαλείας.
2.9 Σύμφωνα με την Οδηγία της ΕΕ για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τις τοπικές μεταβολές τους, όπως ισχύουν, Σας ενημερώνουμε ότι το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας αποτελεί απόδειξη της συμβατικής σχέσης Σας με την eDreams. Το παρόν έγγραφο θα καταχωρίζεται στα αρχεία της eDreams και μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό ανά πάσα στιγμή, κατόπιν αιτήματος.
2.10 Σχετικά με συγκεκριμένες επιλογές ή ειδικά αιτήματα που σχετίζονται με την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών (π.χ. συγκεκριμένο γεύμα στην πτήση, εγκαταστάσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες, παιδικά καθίσματα κ.λπ.), πρέπει να λαμβάνετε υπόψη ότι η eDreams θα μεταβιβάσει τα αιτήματα και τις προτιμήσεις Σας στον(-ους) Ταξιδιωτικό(-ούς) Προμηθευτή(-ές), αλλά θα πρέπει να περιμένετε για την επιβεβαίωση από τον(-ους) Ταξιδιωτικό(-ούς) Προμηθευτή(-ές). Κατά συνέπεια, Σας ενημερώνουμε ρητά ότι το αίτημα για οποιαδήποτε συγκεκριμένη ή ειδική επιλογή μπορεί να προκαλέσει καθυστέρηση στην επιβεβαίωση της αγοράς Σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της καθυστέρησης, μπορεί να μη διασφαλίσουμε ότι η υπηρεσία που έχετε παραγγείλει θα παραμείνει διαθέσιμη ή ότι η τιμή θα είναι ίδια με εκείνη που εμφανιζόταν όταν πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας.
3.1.1 Η δυνατότητα ακύρωσης ή αλλαγής ενός ταξιδιωτικού προϊόντος ή υπηρεσίας που αγοράστηκε μέσω της παρούσας Πλατφόρμας, καθώς και ο τρόπος που γίνεται αυτό, θα εξαρτάται από τους όρους και τις προϋποθέσεις του(-ων) Ταξιδιωτικού(-ών) σας Προμηθευτή(-ών), που γίνονται συνήθως σύμφωνα με τον είδος της επιλεγμένης τιμής εισιτηρίου (π.χ. για τιμές εισιτηρίου χαμηλού κόστους δεν επιτρέπεται συνήθως αλλαγή ή ακύρωση). Η eDreams μπορεί να Σας βοηθήσει να βρείτε αν για την τιμή εισιτηρίου Σας επιτρέπονται αλλαγές ή ακυρώσεις και, αν το επιθυμείτε, η eDreams μπορεί επίσης να διαχειριστεί το αίτημά σας με τον(-ους) Ταξιδιωτικό(-ούς) Προμηθευτή(-ές) σας, μέσω χρέωσης υπηρεσίας έως ΕΞΗ ΕΥΡΩ (60 €) ανά άτομο και διαδρομή που ακυρώθηκε ή/και άλλαξε. Οι πτήσεις με ετικέτα “Δωρεάν νέα κράτηση” εξαιρούνται από αυτήν τη χρέωση. Επισημαίνεται ότι οι χρεώσεις των υπηρεσιών μας για διαχείριση ακυρώσεων ή/και αλλαγών δεν περιλαμβάνουν τα ποσά που θα χρεωθούν τελικώς από τον(-ους) Ταξιδιωτικό(-ούς) σας Προμηθευτή(-ές), σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Αν επιθυμείτε να παραγγείλετε μια ακύρωση ή αλλαγή μέσω της eDreams, καλέστε το τηλεφωνικό μας κέντρο. Η επεξεργασία αυτών των αιτημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω email.
3.1.2 Σύμφωνα με το Άρθρο 103.a) του Βασιλικού Νόμου 1/2007 της 16ης Νοεμβρίου, βάσει του οποίου έχει εγκριθεί ο Γενικός Νόμος για τους Καταναλωτές και τα Δικαιώματα των Χρηστών, Σας ενημερώνουμε ότι ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΑΣ, Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ EDREAMS ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ.
3.2.1 Θα δείτε τη συνολική τιμή της παραγγελίας σας με την αντίστοιχη ανάλυση, μόλις επιλέξετε τις Ταξιδιωτικές Υπηρεσίες που θέλετε να παραγγείλετε, δηλαδή προτού δεσμευτείτε από οποιαδήποτε σύμβαση ή αναλάβετε οποιαδήποτε υποχρέωση πληρωμής. Η εν λόγω συνολική τιμή θα περιλαμβάνει την τιμή όλων των επιλεγμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των προαιρετικών υπηρεσιών και των χρώσεων υπηρεσιών της eDreams. Επισημαίνεται ότι οι χρεώσεις υπηρεσιών της eDreams δεν μπορούν να επιστραφούν. Αυτό συμβαίνει επειδή οι υπηρεσίες χρεώνονται για τη διαμεσολάβηση που παρέχεται από την eDreams, η οποία ολοκληρώνεται όταν επιβεβαιωθεί από Εσάς η κράτηση.
3.2.2 Οι χρεώσεις υπηρεσιών της eDreams ποικίλλουν ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας, το δίκτυο που χρησιμοποιείται και άλλους παράγοντες. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επεξεργασία της παραγγελίας Σας, επειδή χρησιμοποιείτε μη έγκυρη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, η eDreams θα Σας χρεώνει ένα επιπλέον κόστος υπηρεσίας της τάξεως των έως ΕΞΗ ΕΥΡΩ (60 €) και θα Σας παρέχει οδηγίες για να προβείτε σε ενέργειες ώστε η πληρωμή Σας να ισχύσει. Μόλις πραγματοποιηθεί η πληρωμή εν όλω από πλευράς Σας, το επιπλέον κόστος υπηρεσίας θα επιστρέφεται με αφαίρεσή του από τη συνολική τιμή της παραγγελίας Σας. Δεν θα λάβετε καμία από τις υπηρεσίες που έχετε παραγγείλει αν δεν ληφθεί πρώτα ολόκληρη η πληρωμή. Επισημαίνεται ότι η τιμή των υπηρεσιών την ώρα που ολοκληρώνετε την αγορά Σας, κάνοντας κλικ στην ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ, μπορεί να αλλάξει λόγω του χρόνου που έχει παρέλθει μεταξύ της ολοκλήρωσης της αγοράς Σας και της στιγμής κατά την οποία η πληρωμή Σας ελήφθη εν όλω. Στην εν λόγω περίπτωση, για την επεξεργασία της παραγγελίας Σας, πρέπει να αποδεχτείτε την τιμή της(-ων) ταξιδιωτικής(-ών) υπηρεσίας(-ών) η οποία ισχύει τη στιγμή της λήψης ολόκληρης της πληρωμής. Σε περίπτωση που προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την πληρωμή σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί Σας εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών και θα Σας παράσχουμε οδηγίες ώστε η πληρωμή σας να έχει ισχύ.
3.2.3 Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει μία ή περισσότερες πτήσεις, να θυμάστε ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες θα Σας χρεώσουν απευθείας, επομένως η πληρωμή προς την(-ις) αεροπορική(-ές) εταιρεία(-ες) και η πληρωμή προς την eDreams μπορεί να εμφανίζεται ως ξεχωριστή συναλλαγή στον τραπεζικό λογαριασμό σας.
3.2.4 Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τους τρόπους πληρωμής που αναφέρονται στην Πλατφόρμα. Η eDreams δεν κάνει αποδεκτό κανέναν άλλο τρόπο πληρωμής.
3.2.5 Όλες οι τιμές που αναφέρονται στην πλατφόρμα μας περιλαμβάνουν ΦΠΑ (αν ισχύει). Επισημαίνεται ότι ισχύουν συγκεκριμένοι κανονισμοί ΦΠΑ για την παροχή των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, καθώς και για τη διαμεσολάβηση αναφορικά με τις εν λόγω υπηρεσίες. Αυτό σημαίνει ότι το ποσό του ΦΠΑ που περιλαμβάνεται στην τιμή των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, καθώς και στη χρέωση διαμεσολάβησης (αν ισχύει), εξαρτάται από τον προορισμό του ταξιδιού σας, καθώς και από το αν είστε ιδιώτης πελάτης ή πελάτης με ΦΠΑ. Βλ. επίσης τη Ρήτρα [3.2.9].
3.2.6 Για λόγους ασφαλείας, θα Σας ζητηθεί να εισαγάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας κάθε φορά που κάνετε μια παραγγελία, εκτός και αν δώσετε ρητή συναίνεση για την αποθήκευση των εν λόγω στοιχείων για τις επόμενες αγορές σας. Αυτά τα στοιχεία δεν θα αποθηκεύονται στα συστήματά μας μετά την επεξεργασία της πληρωμής Σας και, ανάλογα με τις απαιτήσεις, τα αιτήματα επεξεργασίας για αποζημίωση χρεώσεων που δεν έχουν επιστραφεί ορίζονται στο σημείο 3.3. Επισημαίνεται ότι η eDreams θα πρέπει να κοινοποιήσει τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας με τον(-ους) Ταξιδιωτικό(-ούς) Προμηθευτή(-ές) προκειμένου να οριστικοποιήσει την παραγγελία σας. Όλα τα στοιχεία θα κρυπτογραφούνται σε ασφαλή διακομιστή. Εξουσιοδοτείτε την eDreams να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας προκειμένου (i) να πληρώσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παραγγέλνονται και τις χρεώσεις σε σχέση με αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, (ii) να πληρώσει το ασφάλιστρο, αν ισχύει, (iii) να διαχειριστεί επιστροφές, όταν χρειάζεται και (iv) να πληρώσει υπηρεσίες που έχουν ζητηθεί μετά την κράτηση.
3.2.7 Η eDreams θα σας χρεώσει επίσης επιπλέον κόστος για τη χρήση συγκεκριμένων τρόπων πληρωμής, όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία, δηλαδή αν χρησιμοποιείτε εταιρική κάρτα ή τριμερές σύστημα (American Express ή Diners). Επισημαίνεται ότι τα συστήματά μας ανιχνεύουν αυτόματα τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιείτε και γίνεται χρέωση των αντίστοιχων επιπλέον ποσών, αν ισχύουν. Επισημαίνεται ότι, αν πληρώνετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα η οποία ανήκει σε άλλο άτομο, θεωρούμε ότι έχετε ζητήσει προηγουμένως την άδεια από τον κάτοχο της κάρτας. Η eDreams διατηρεί το δικαίωμα, τόσο από μόνη της όσο και για λογαριασμό του(-ων) Ταξιδιωτικού(-ών) Προμηθευτή(-ών) να αποστείλει ηλεκτρονικά εισιτήρια, επιβεβαιώσεις, ηλεκτρονικά κουπόνια και άλλα ταξιδιωτικά έγγραφα αποκλειστικά στον κάτοχο της κάρτας.
3.2.8 Σε ορισμένες περιπτώσεις, ανάλογα με προηγούμενη επικοινωνία με το κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, θα μπορείτε να πληρώσετε μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να υπάρχει διάστημα τουλάχιστον έξι (6) εργάσιμων ημερών μεταξύ της ημερομηνίας της παραγγελίας σας και της ημερομηνίας αναχώρησης του εισιτηρίου. Αν επιλέξετε τραπεζική μεταφορά ως τρόπο πληρωμής, η eDreams θα Σας χρεώσει με το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας μέσω μίας πληρωμής. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι υπάρχουν επαρκή κεφάλαια διαθέσιμα για την ολοκλήρωση της πληρωμής. Σε περίπτωση επιστροφής πληρωμής λόγω έλλειψης κεφαλαίων ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, η eDreams θα Σας χρεώσει ένα επιπλέον κόστος υπηρεσίας της τάξεως των έως ΕΞΗ ΕΥΡΩ (60 €) και θα Σας παράσχει άμεσα οδηγίες ώστε η πληρωμή σας να έχει ισχύ.
3.3.1 Οι επιστροφές χρημάτων υπόκεινται στις Πολιτικές του(-ων) Ταξιδιωτικού(-ών) Προμηθευτή(-ών), ανάλογα με την περίπτωση. Αν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, σύμφωνα με τις εν λόγω Πολιτικές, σας ενημερώνουμε ότι η επεξεργασία της επιστροφής των χρημάτων Σας θα γίνει μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή όταν πραγματοποιήσατε την παραγγελία Σας. Επισημαίνεται ότι ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ(-ΩΝ) ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ(-ΩΝ) ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ(-ΩΝ) ΣΑΣ, ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι πληρωμές από τρίτους παρόχους θα ληφθούν από εμάς και θα μεταβιβαστούν σε εσάς. Να είστε βέβαιοι ότι μόλις λάβουμε την επιστροφή χρημάτων με τις επισυναπτόμενες σχετικές και έγκυρες πληροφορίες, θα τη μεταβιβάσουμε σε εσάς εντός 7 ημερών.
3.3.2 Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει μια πτήση για την οποία δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή δεν μπορείτε να την αλλάξετε, και δεν θα μπορέσετε να την χρησιμοποιήσετε, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε, παρ' όλα αυτά, να κάνετε αίτημα επιστροφής χρημάτων για ορισμένους φόρους αεροδρομίου οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για τους φόρους αεροδρομίου μέσω της eDreams, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις υπηρεσίες του τηλεφωνικού μας κέντρου. Με αυτό το αίτημα, εξουσιοδοτείτε την eDreams να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για λογαριασμό σας, ώστε να σας επιστραφεί το ποσό. Επισημαίνεται ότι η καταληκτική ημερομηνία για το αίτημα επιστροφής των εν λόγω φόρων αεροδρομίου είναι δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία της αγοράς των εισιτηρίων ή έξι (6) μήνες από την ημερομηνία της πτήσης, αν έπεται. Για την εν λόγω υπηρεσία, η eDreams θα Σας χρεώσει με ένα επιπλέον κόστος υπηρεσίας της τάξεως των έως ΕΞΗ ΕΥΡΩ (60 €) ανά άτομο, το οποίο θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής.
3.4.1 Πρέπει να επιβεβαιώνετε επακριβώς μέσω της σχετικής πρεσβείας τις απαιτήσεις διαβατηρίων και θεωρήσεων εκ των προτέρων. Φέρετε την ευθύνη για την κατοχή έγκυρου διαβατηρίου και, αν απαιτείται, θεώρησης. Σε καμία περίπτωση η eDreams δεν φέρει την ευθύνη αν δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα ή τις άδειες ταξιδιωτικών εγγράφων.
3.4.2 Κάθε προορισμός συνοδεύεται από δικές του απαιτήσεις αναφορικά με απαιτήσεις εισόδου, εμβολιασμούς κ.λπ., που ενδεχομένως να διαφέρουν ανάλογα με την εθνικότητα του επιβάτη. Συνιστάται να λαμβάνετε αυτές τις πληροφορίες προτού προγραμματίσετε τη διαδρομή σας. Η eDreams δεν φέρει ευθύνη για τυχόν συμβάντα που ενδεχομένως να προκύψουν από το γεγονός ότι οι πελάτες δεν είχαν όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για τις επίσημες απαιτήσεις. Ορισμένες περιοχές δικαιοδοσίας απαιτούν πιστοποιητικά γέννησης για όλους τους ανήλικους που ταξιδεύουν. Φέρετε την ευθύνη για τη συλλογή των εν λόγω πληροφοριών.
3.5.1 Όλα τα εισιτήρια, η παραγγελία των οποίων πραγματοποιείται μέσω της παρούσας Πλατφόρμας, έχουν τη μορφή ηλεκτρονικών εισιτηρίων. Το σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων αποτελεί μια μέθοδο έκδοσης χωρίς έντυπα για την αγορά εισιτηρίων αεροπορικών εταιρειών. Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, η eDreams θα Σας αποστείλει ένα email επιβεβαίωσης με τον(-ους) αριθμό(-ούς) κράτησης της(-ων) πτήσης(-εών) σας. Επισημαίνεται ότι ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΕΝΤΥΠΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
Για τη διαχείριση της κράτησής σας, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα δημιουργήσουμε μια εικονική διεύθυνση email που θα σχετίζεται με τη συγκεκριμένη κράτηση. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας παρέχουμε όλα τα σχετικά δεδομένα που μπορεί να χρειαστείτε για τη διαχείριση της συγκεκριμένης κράτησης.
3.5.2 Αναφορικά με αυτό, θα θέλαμε να Σας ενημερώσουμε ότι κάθε αεροπορική εταιρεία έχει τους δικούς τις κανονισμούς και τις δικές της διαδικασίες αναφορικά με την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και θα θέλαμε να σας ενθαρρύνουμε να ελέγχετε αυτούς τους κανονισμούς προτού μεταβείτε στο αεροδρόμιο. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΕΚΤΥΠΩΜΕΝΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ EMAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΝ(-ΟΥΣ) ΑΡΙΘΜΟ(-ΟΥΣ) ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΗΣ(-ΩΝ) ΠΤΗΣΗΣ(-ΕΩΝ) ΣΑΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΟΥ. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους εφαρμόζουν επιπλέον χρεώσεις αν δεν εκτυπώσετε και επιδείξετε την κάρτα επιβίβασής σας στο αεροδρόμιο. Η eDreams συνιστά να διαβάζετε προσεκτικά όλες τις προδιαγραφές του email επιβεβαίωσης της κράτησης. Ενδεχομένως να χρειαστεί να κάνετε check-in και να εκτυπώσετε εκ νέου την κάρτα επιβίβασής σας, σε περίπτωση αλλαγής της πτήσης ή των στοιχείων επιβάτη σας.
3.5.3 Η eDreams κατανοεί ότι οι πληροφορίες που παρέχετε είναι ορθές και ακριβείς και επομένως δεν φέρει ευθύνη αν το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο δεν ληφθεί στα εισερχόμενα της αλληλογραφίας σας λόγω εσφαλμένης διεύθυνσης email ή αν καταλήξει στο φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας. Πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα σε περίπτωση αλλαγής του email ή του αριθμού τηλεφώνου σας. Πρέπει επίσης να ελέγχετε αν το όνομα που εμφανίζεται στο διαβατήριό σας συμφωνεί με εκείνο που αναφέρεται στο εισιτήριό σας ή/και στην επιβεβαίωση της κράτησής σας.
3.5.4 Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, λόγω της φύσης των αεροπορικών εισιτηρίων, η eDreams ενδεχομένως να μην έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί την παραγγελία σας με την αεροπορική εταιρεία. Σε περίπτωση που συμβεί αυτό, θα προσπαθήσουμε να Σας ειδοποιήσουμε εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών και να εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων ή να Σας προσφέρουμε εναλλακτική πτήση.
Η eDreams Σας συνιστά να χρησιμοποιείτε ταξιδιωτική ασφάλιση για το ταξίδι σας. Αν αποφασίσετε να αγοράσετε πολιτική ταξιδιωτικής ασφάλισης μέσω της Πλατφόρμας της eDreams, συνάπτετε δύο ξεχωριστές συμβάσεις: (α) μία σύμβαση ανάμεσα σε Εσάς και τον Πάροχο της ασφάλισης που σχετίζεται με την παροχή της ταξιδιωτικής ασφάλισης και διέπεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην πολιτική ασφάλισης και (β) μία ανάμεσα σε Εσάς και την eDreams, η οποία σχετίζεται με την υπηρεσία διαμεσολάβησης σχετικά με την παροχή της ταξιδιωτικής ασφάλισης από τον Πάροχο της ασφάλισης. Η eDreams θα σας χρεώσει το ασφάλιστρο συν τους ισχύοντες φόρους ασφαλίστρων (αν υπάρχουν) για λογαριασμό του Παρόχου της ασφάλισης και επίσης θα σας χρεώσει ένα ποσό για την υπηρεσία διαμεσολάβησης. Σε κάθε περίπτωση, θα έχετε πρόσβαση στην πολιτική ασφάλισης, προτού δεσμευτείτε από σύμβαση ή υποχρέωση πληρωμής. Συνιστάται να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις της πολιτικής ασφάλισής Σας.
4.1 Όλο το περιεχόμενο της παρούσας Πλατφόρμας (συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, των εμπορικών σημάτων, των κειμένων, των γραφικών στοιχείων, των λογοτύπων, των εικονιδίων των κουμπιών, των εικόνων, των αρχείων ήχου και του λογισμικού) ανήκουν στην eDreams ή στους παρόχους περιεχομένου της και προστατεύονται από τους εθνικούς και διεθνείς νόμους περί βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας. Αυτή η συλλογή (η οποία είναι κατανοητή ως η συγκέντρωση, η τακτοποίηση και η συνάθροιση) όλου του περιεχομένου της Πλατφόρμας της eDreams αποτελεί αποκλειστική ιδιοκτησία της eDreams και προστατεύεται από τους εθνικούς και διεθνείς νόμους περί βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας. Το σύνολο του λογισμικού που χρησιμοποιείται στην Πλατφόρμα της eDreams ή ανήκει στους προμηθευτές του λογισμικού της προστατεύεται από εθνικούς και διεθνείς νόμους περί βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας.
4.2 Απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου της παρούσας Πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής ή μερικής αναπαραγωγής, τροποποίησης, διανομής, μεταβίβασης, επακόλουθης έκδοσης, έκθεσης ή/και αναπαρουσίασής του. Συγκεκριμένα, απαγορεύεται αυστηρά οποιοδήποτε είδος χρήσης των εικόνων που περιλαμβάνονται στην παρούσα Πλατφόρμα εκτός αυτής της Πλατφόρμας, χωρίς τη ρητή συγκατάθεση της eDreams ή/και των προμηθευτών της.
4.3 Η επωνυμία eDreams και οι υπόλοιπες επωνυμίες προϊόντων, υπηρεσιών, γραφικών στοιχείων και λογοτύπων της eDreams αποτελούν διεθνώς καταχωρισμένα εμπορικά σήματα. Οι επωνυμίες άλλων προϊόντων, υπηρεσιών και εταιρειών που αναφέρονται στο παρόν έγγραφο ενδέχεται να αποτελούν καταχωρισμένα εμπορικά σήματα των αντίστοιχων κατόχων τους.
Αν ταξιδεύετε εντός ή εκτός της ΕΕ, ή αν χρησιμοποιείτε αεροπορική εταιρεία της ΕΕ, ενδέχεται να έχετε δικαιώματα τα οποία μπορείτε να διεκδικήσετε από τη σχετική αεροπορική εταιρεία σε περίπτωση ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης σας ή σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης στην πτήση Σας. Συμβουλευτείτε τον Κανονισμό (ΕΚ) 261/2004 ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών.
Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών για οποιοδήποτε αίτημα ή παράπονο σχετικά με την κράτησή σας πριν από την αναχώρησή σας. Αν έχετε τυχόν παράπονα αναφορικά με τον Ταξιδιωτικό σας Πάροχο, φροντίστε να ξεκινήσετε επισήμως τη διαδικασία αιτήματος για παράπονα πριν από την επιστροφή σας.
Η eDreams ενδέχεται να τροποποιήσει ή να ενημερώσει τους εν λόγω Ο&Π ανά πάσα στιγμή, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση. Η τρέχουσα έκδοση των παρόντων Ο&Π θα εμφανίζεται στην Πλατφόρμα όταν αρχίζουν να ισχύουν οι εν λόγω αλλαγές. Να συμβουλεύεστε τους τρέχοντες Ο&Π κάθε φορά που κάνετε κράτηση μέσω της παρούσας Πλατφόρμας.
Οι παρόντες Ο&Π συνάπτονται και διέπονται από τη νομοθεσία της Ισπανίας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσφέρει μια online πλατφόρμα επίλυσης διαφωνιών, στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση από εδώ: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Στην ΕΕ, έχετε τα δικαιώματα που ορίζονται στον Κανονισμό ΕΕ 261/2004. Σύμφωνα με αυτόν τον κανονισμό, η αεροπορική εταιρεία είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για τη χορήγηση των δικαιωμάτων των επιβατών και για να σας βοηθήσει απευθείας, ακόμα και αν έχετε κάνει την κράτηση της πτήσης μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα. Επισημαίνεται ότι η σύμβαση μεταφοράς θα πραγματοποιείται ανάμεσα σε Εσάς και την αεροπορική εταιρεία και θα υπόκειται στους όρους και τις προϋποθέσεις της αεροπορικής εταιρείας. Η eDreams ενεργεί μόνο ως ενδιάμεσος στην αγορά του αεροπορικού εισιτηρίου σας.
Είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να ελέγχετε τους όρους και τις προϋποθέσεις της αεροπορικής εταιρείας σας, καθώς η επιλεγμένη τιμή αεροπορικού εισιτηρίου ενδεχομένως να μην μπορεί να αλλάξει ή/και να επιστραφεί. Επιπλέον, οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να επιβάλλουν χρεώσεις για συμπληρωματικές υπηρεσίες στην υπηρεσία αεροπορικής μεταφοράς, όπως για αποσκευές που έχετε δώσει στο check-in, για το check-in στο αεροδρόμιο, για προτιμώμενες θέσεις, για ψυχαγωγία εντός της πτήσης, φαγητά, ποτά, σνακ κ.λπ. Τυχόν χρεώσεις για τις εν λόγω επιπλέον υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του αεροπορικού σας εισιτηρίου, εκτός και αν αναφέρεται ρητά το αντίθετο, και πρέπει να πληρώνονται απευθείας στην αεροπορική εταιρεία. Επισημαίνεται ότι, αν η πτήση σας περιλαμβάνει πάνω από μία διαδρομές, κάθε διαδρομή μπορεί να διέπεται από διαφορετικούς κανονισμούς (π.χ. για τα επιτρεπόμενα όρια αποσκευών, τις απαιτήσεις θεωρήσεων κ.λπ.). Αυτό μπορεί να συμβαίνει ακόμα και αν η λειτουργία των διαδρομών πραγματοποιείται από την ίδια αεροπορική εταιρεία, αλλά η μια διαδρομή είναι διεθνής ενώ η άλλη εσωτερική.
Συγκεκριμένα, είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να ελέγχετε τα εξής:
- Ελάχιστος χρόνος για το check-in για την πτήσης σας. Ο συνιστώμενος ελάχιστος χρόνος για το check-in για διεθνείς πτήσεις είναι 120 λεπτά πριν από την αναχώρηση και για πτήσεις εσωτερικού 90 λεπτά πριν από την αναχώρηση. Ωστόσο, ορισμένα αεροδρόμια ή/και αεροπορικές εταιρείες μπορεί να απαιτούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
- Αν διαθέτετε εισιτήριο επιστροφής, αν η αεροπορική εταιρεία απαιτεί την επανεπιβεβαίωση της κράτησης της πτήσης επιστροφής τουλάχιστον 72 ώρες πριν από το ταξίδι. Αν δεν επανεπιβεβαιώσετε τη διαδρομή επιστροφής σας απευθείας με την αεροπορική εταιρεία, μπορεί να ακυρωθεί.
- Συγκεκριμένα, αν ταξιδεύετε σε first class, αν υπάρχουν ειδικά αιτήματα για τη θέση σας.
- Συγκεκριμένα, αν έχετε επιλέξει ειδική τιμή εισιτηρίου ή καλύτερη τιμή, αν υπάρχουν στάσεις στην πτήση σας. Ορισμένα δρομολόγια απαιτούν αλλαγή αεροπλάνου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Μια πτήση που περιγράφεται ως &ldquoαπευθείας&rdquo δεν απαιτεί αλλαγή αεροπλάνου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρχουν στάσεις για πλήρωση καυσίμων ή αποβίβαση/επιβίβαση επιβατών. Οι λεπτομέρειες για τις στάσεις παρέχονται κατά τη διαδικασία κράτησης και θα προσδιορίζονται σαφώς τόσο στην πλατφόρμα όσο και στο δρομολόγιό σας, το οποίο θα Σας αποστέλλουμε όταν κάνετε την κράτησή σας. Είναι δική Σας ευθύνη να έχετε διαθέσιμες τις απαραίτητες θεωρήσεις, καθώς μπορεί να απαιτούνται σε τέτοιου τύπου στάσεις.
- Αν μια επιβάτης που περιλαμβάνεται στην κράτησή σας είναι έγκυος κατά την ημερομηνία της επιστροφής, ποια είναι η συγκεκριμένη πολιτική της αεροπορικής εταιρείας για το συγκεκριμένο ζήτημα. Για λόγους αναφοράς, οι αεροπορικές εταιρείες κανονικά αρνούνται τη μεταφορά γυναικών από την 28η εβδομάδα κύησης και μετά.
- Αν ένας επιβάτης που περιλαμβάνεται στην κράτησή σας είναι παιδί, ποια είναι η συγκεκριμένη πολιτική της αεροπορικής εταιρείας για το συγκεκριμένο ζήτημα. Για λόγους αναφοράς, (i) τα παιδιά πρέπει να είναι κανονικά τουλάχιστον 6 εβδομάδων για να ταξιδέψουν αεροπορικώς και πρέπει είτε να κάθονται στην αγκαλιά ενός ενήλικα ή σε θέση βρέφους, ενώ τα παιδιά από 2 ετών και άνω πρέπει να κάθονται σε κανονική θέση, (ii) οι ανήλικοι μεταξύ 5 και 12 ετών δεν επιτρέπεται κανονικά να ταξιδεύουν μόνοι, εκτός και αν η αεροπορική εταιρεία παρέχει ειδική βοήθεια (μόνο για επιβάτες μεταξύ 12 και 17 ετών), αλλά αυτή η επιπρόσθετη υπηρεσία χρεώνεται ξεχωριστά και απαιτείται πριν από την επιβεβαίωση της κράτησης μέσω των Ταξιδιωτικών σας Πρακτόρων.
- Αλλαγές ονομάτων ή/και επωνύμων επιβατών. Επισημαίνεται ότι αν τα στοιχεία του εισιτηρίου δεν συμφωνούν με της ταυτότητάς σας, η αεροπορική εταιρεία ενδέχεται να μην κάνει αποδεκτή την επιβίβασή σας. Επιπλέον, για να διασφαλιστεί ότι έχετε παραχωρήσει ορθά τα προσωπικά στοιχεία όλων των επιβατών κατά την online διαδικασία κράτησης, συνιστάται να ελέγχετε την πολιτική της αεροπορικής εταιρείας για το ζήτημα αυτό. Για λόγους αναφοράς, επισημαίνεται ότι δεν επιτρέπονται γενικά οι αλλαγές σε ονόματα ή/και επώνυμα από τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά θα πρέπει να ακυρώσετε την κράτησή σας και να πραγματοποιείτε καινούρια αν συμβεί κάτι τέτοιο.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, προκειμένου να προσφερθούν ειδικές τιμές εισιτηρίων επιστροφής, συνδυάζουμε δύο τιμές εισιτηρίων μίας διαδρομής σε διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες ή στην ίδια αεροπορική εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε δύο ξεχωριστές κρατήσεις (μία για την πτήση αναχώρησης και μία για την πτήση επιστροφής) και κάθε κράτηση θα έχει τους δικούς της κανονισμούς για τις τιμές εισιτηρίων. Αν θέλετε να ακυρώσετε μία από τις πτήσεις, μπορείτε να κρατήσετε την άλλη. Τυχόν ακυρώσεις, αλλαγές προγραμμάτων και άλλες τροποποιήσεις σε μία από τις πτήσεις δεν θα επηρεάζουν την άλλη πτήση, ενώ οι κανονισμοί των τιμών εισιτηρίων της άλλης πτήσης θα εξακολουθούν να ισχύουν. Για παράδειγμα, αν ακυρώσετε μία από τις πτήσεις, η άλλη αεροπορική εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το ποσό για το άλλο μέρος της διαδρομής και να Σας προσφέρει την αλλαγή του δρομολογίου. Μπορεί να προκύψουν κόστη για οποιαδήποτε αλλαγή με την άλλη πτήση, αν είναι απαραίτητο.
Σε περίπτωση που επιλέξετε μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους για την πτήση σας, ελέγξτε επακριβώς τους κανονισμούς που ισχύουν για την τιμή του αεροπορικού σας εισιτηρίου, ειδικά το ενδεχόμενο ύπαρξης συμπληρωματικών υπηρεσιών που δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου και σημειώστε ότι η πτήση σας μπορεί να αναχωρήσει από μικρότερο, τοπικό ή/και δευτερεύον αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο εμφανίζεται πάντα πριν από την αγορά στην ενότητα λεπτομερειών της πτήσης.
Σύμφωνα με την Ισπανική Νομοθεσία, όλοι οι Ισπανοί πολίτες που είναι μόνιμοι κάτοικοι των Κανάριων Νήσων, των Βαλεαρίδων Νήσων, της Θέουτα και της Μελίλλια (&ldquoΜόνιμοι κάτοικοι&rdquo) δικαιούνται ειδικές τιμές εισιτηρίων με έκπτωση για πτήσεις εντός της εθνικής επικράτειας από και προς τον τόπο κατοικίας τους. Οι γονείς των κατοίκων που ζουν σε τρίτες χώρες επίσης δικαιούνται αυτές τις ειδικές τιμές εισιτηρίων με έκπτωση όταν επισκέπτονται τους γονείς τους / Μόνιμους κατοίκους.
Για πρόσβαση στις εν λόγω ειδικές τιμές εισιτηρίων με έκπτωση, κατά τη διαδικασία της αγοράς πρέπει να επιλέξετε το &ldquoΝαι, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ&rdquo (&ldquoΕπιλογή κατοίκου&rdquo). Αν πιστεύετε ότι πληροίτε όλες τις προϋποθέσεις (εσωτερική διαδρομή από ή προς την τοποθεσία Κατοίκου), αλλά το σύστημα δεν Σας προσφέρει την &ldquoΕπιλογή Κατοίκου&rdquo, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο: 902 887 107.
Επιλέγοντας την Επιλογή Κατοίκου, η Ισπανική Κυβέρνηση (Ministerio de Fomento) θα ελέγχει την κατάσταση Κατοίκου πριν από την έκδοση του αεροπορικού εισιτηρίου. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα του εν λόγω ελέγχου είναι θετικό, δηλαδή η κατάστασή Σας ως Κατοίκου επιβεβαιώνεται, το αεροπορικό Σας εισιτήριο θα εκδίδεται κανονικά και δεν θα χρειάζεται να επιδείξετε κανένα έγγραφο στο αεροδρόμιο. Αντιθέτως, σε περίπτωση που το αποτέλεσμα του εν λόγω ελέγχου είναι αρνητικό, δηλαδή, η κατάστασή σας ως Κατοίκου δεν επιβεβαιώνεται αυτόματα, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΤΕ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ή, αν είστε μέλος του Ισπανικού Κοινοβουλίου (Congreso de los Diputados o Senado), το αντίστοιχο Πιστοποιητικό.
Σύμφωνα με την Ισπανική Νομοθεσία, όλοι οι Ισπανοί πολίτες που είναι μέλη μεγάλων οικογενειών και έχουν αναγνωριστεί επισήμως ως μέλη μεγάλων οικογενειών δικαιούνται ειδικές τιμές εισιτηρίων με έκπτωση για πτήσεις εντός της εθνικής επικράτειας.
Για πρόσβαση στις εν λόγω ειδικές τιμές εισιτηρίων με έκπτωση, πρέπει να τηλεφωνήσετε στο τηλεφωνικό κέντρο και να κάνετε την κράτησή Σας μέσω τηλεφώνου με τη βοήθεια ενός εκ των πρακτόρων μας.
Στην παρούσα πλατφόρμα διατηρούμε χώρο για ταξιδιωτικούς παρόχους που προσφέρουν υπηρεσίες ξενοδοχείων και καταλυμάτων. Επισημαίνεται ότι η κράτηση καταλυμάτων θα πραγματοποιείται ανάμεσα σε Εσάς και τους εν λόγους ταξιδιωτικούς παρόχους. Η eDreams δεν μεσολαβεί σε αυτήν τη συναλλαγή, αλλά λειτουργεί μάλλον ως πάροχος υπηρεσιών πληροφόρησης, παρέχοντας το περιεχόμενο ή τα σχετικά εργαλεία αναζήτησης, σύμφωνα με την Οδηγία της ΕΕ περί Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να ελέγχετε τους όρους και τις προϋποθέσεις του ταξιδιωτικού σας παρόχου και την περιγραφή του ξενοδοχείου ή του καταλύματος πριν από την κράτηση. Για λόγους αναφοράς, συνιστάται να ελέγχετε τα εξής:
- Ταξινόμηση με αστέρια. Επισημαίνεται ότι οι κανόνες και τα κριτήρια μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων της ίδιας κατηγορίας σε διαφορετικές χώρες ή ακόμα και εντός της ίδιας χώρας. Κάθε χώρα έχει διαφορετικούς κανονισμούς: ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων σε μία χώρα δεν θα ήταν ξενοδοχείο 3 αστέρων σε άλλη χώρα.
- Ώρα check-in/check-out. Κατά κανόνα, οι επισκέπτες πρέπει να πραγματοποιούν άφιξη σε ένα ξενοδοχείο ή άλλο κατάλυμα γύρω στις 3 π.μ. και να κάνουν check-out γύρω στις 11 π.μ. σε τοπική ώρα. Ωστόσο, ενδέχεται να ισχύουν και τοπικές διακυμάνσεις στις ώρες.
- Εικόνες. Κάνουμε βέλτιστες προσπάθειες για να διασφαλίσουμε ότι οι εικόνες των ξενοδοχείων και οι περιγραφές των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών που εμφανίζονται στην Πλατφόρμα μας, όπως παρέχονται από τους ταξιδιωτικούς παρόχους, είναι ακριβείς, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι αυτό ισχύει πάντα.
- Τοποθεσία. Κάνουμε βέλτιστες προσπάθειες για να Σας προσφέρουμε τις πιο ακριβείς πληροφορίες για την τοποθεσία ενός ξενοδοχείου στο χάρτη, όπως παρέχεται από τους ταξιδιωτικούς παρόχους ή/και τους χάρτες της Google, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι αυτό ισχύει πάντα.
- Τύποι δωματίων. Οι εικόνες και οι περιγραφές των τύπων δωματίων δεν ανταποκρίνονται απαραίτητα στην ακριβή διαμόρφωση του κάθε δωματίου. Για παράδειγμα, ένα τρίκλινο δωμάτιο στη Βόρεια Αμερική μπορεί να περιλαμβάνει ένα διπλό και ένα μονό κρεβάτι ή ένα δίκλινο δωμάτιο στην Αυστρία μπορεί να περιλαμβάνει δύο μονά κρεβάτια. Επιπλέον, μπορεί να ισχύει επιπλέον χρέωση για επιπλέον κρεβάτια ή κούνιες.
- Πρωινό. Κανονικά, το πρωινό δεν περιλαμβάνεται εκτός και αν δηλώνεται ρητά το αντίθετο.
- Τοπικοί φόροι. Ορισμένα ξενοδοχεία ενδέχεται να χρεώνουν τοπικούς φόρους για τη διαμονή σας.
Επίσης, διατηρούμε χώρο σε αυτήν την Πλατφόρμα για ταξιδιωτικούς και μη παρόχους που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες, όπως κρουαζιέρες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, δραστηριότητες αναψυχής. Επισημαίνεται ότι η αγορά αυτών των υπηρεσιών θα πραγματοποιείται ανάμεσα σε Εσάς και τους εν λόγους ταξιδιωτικούς παρόχους. Η eDreams δεν μεσολαβεί σε αυτήν τη συναλλαγή, αλλά λειτουργεί μάλλον ως πάροχος υπηρεσιών πληροφόρησης, παρέχοντας το περιεχόμενο ή τα σχετικά εργαλεία αναζήτησης, σύμφωνα με την Οδηγία της ΕΕ περί Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Τελευταία ενημέρωση: Ιανουάριος 2017